آخرین اخبار

خرید تضمینی 8 هزار تن خرمای استعمران در خوزستان

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان خوزستان با اشاره به برداشت بیش از ۲۶ هزار هکتار از باغات خرمای استعمران خوزستان، گفت: تا روز گذشته ۷هزار و ۸۵۰ تن خرید تضمینی این محصول توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی به نمایندگی از دولت انجام‌شده است.

6994883_150

تورج نوروزی سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایانا با اشاره به خرید خرمای استعمران توسط تعاون روستایی در استان خوزستان، گفت: تاکنون بیش از ۲۶ هزار هکتار از باغات خرمای استعمران خوزستان برداشت‌شده است.

وی با اشاره به خرید بیش از ۶۳ هزار و ۸۰۰ تن خرمای استعمران در کیفیت‌های درجه‌یک، دو و سه، گفت: 56 هزار تن خرید توافقی توسط کارگاه‌های بسته‌بندی در سطح استان و7هزار و 850 تن نیز خرید تضمینی توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی به نمایندگی از دولت انجام‌شده است.

به گفته سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان خوزستان خرید تضمینی در 8 شهرستان این استان همچنان ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه کار برداشت و خرید خرما در استان ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۵ هزار تن خرمای استعمران خریداری شود و برای صنایع تبدیلی و همچنین به‌عنوان خرمای صنعتی به سایر کشورها صادر شود.

نوروزی بابیان اینکه برای ثبات پایداری تولید و حمایت از نخلداران توسعه صنایع فرآوری و تبدیلی در این استان ضروری است، گفت: از همه علاقه‌مندان در صنعت فرآوری برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در این استان دعوت به همکاری می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها