آخرین اخبار

حمایت وزیر کشاورزی آلمان از افزایش قیمت مواد غذایی

وزیر کشاورزی جدید آلمان خواستار افزایش قیمت مواد غذایی و محصولات کشاورزی شد تا مردم قدر این محصولات را بدانند.

به نقل از راشاتودی، کم ازدمیر، وزیر کشاورزی جدید آلمان خواستار افزایش قیمت مواد غذایی و محصولات کشاورزی شد تا مردم قدر این محصولات را بدانند.

وی طی مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد ان سونتاگ گفت: قیمت‌های پایین در حال نابود کردن مزارع، جلوگیری از رفاه بیشتر برای حیوانات، گسترش انقراض برخی گونه‌ها، و آلوده کردن آب و هواست.

ازدمیر ادامه داد: من بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم که برای ما یک روغن ماشین خوب بسیار مهم تر از یک روغن خوراکی خوب است. اگر چه نباید مواد غذایی به یک کالای لوکس تبدیل شوند اما قیمت آنها باید بیش از گذشته نشان دهنده واقعیت‌های اکولوژیک باشد.

اظهارات این وزیر آلمانی در واقع همگام با سیاست‌های حزب متبوعش به نام حزب سبز است، اما در زمانی بیان می‌شود که نرخ تورم در آلمان به بالاترین میزان ۳۰ سال گذشته رسیده است و قیمت مواد غذایی هم طی سال جاری افزایش چشمگیری داشته است.

گفته‌های وزیر کشاورزی جدید آلمان انتقادات زیادی را علیه دولت این کشور به همراه داشته به‌گونه‌ای که دنیس رادتکه، نماینده پارلمان اروپا، در واکنش به این اظهارات در توییتر نوشت هر کسی که به‌راحتی مالیات‌ها را افزایش می‌دهد و قیمت‌ها را بالا می‌برد تغییری در شرایط ایجاد نمی‌کند. این‌گونه اقدامات به نفع کشاورزان نیست و به اقشار ضعیف فشار می‌آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها