آخرین اخبار

ضرب‌الاجل یکماهه برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی بندر امیرآباد

رئیس کل دادگستری مازندران از بندر امیرآباد بهشهر به صورت سرزده بازدید کرد که طی این بازدید برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در بندر امیرآباد ضرب الاجل یک ماهه تعیین کرد.

3950286

به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام اکبری در بازدید سرزده از سیلوها و مخازن نهاده‌های دامی بندر امیرآباد بهشهر گفت: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبارهای بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد درحالیکه دامداران و فعالان حوزه دام برای غذای دام دچار مشکلات فراوانی شده‌اند و اینجا می‌بینیم بخشی از آن‌ها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: متأسفانه مقدار بسیار زیادی نهاده دامی جو که از ۲ سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

حجت‌الاسلام اکبری ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریع‌تر به ترخیص کالاهای دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان مازندران اقدام کنند.

ضرب‌الاجل یکماهه برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی بندر امیرآباد

وی با بیان اینکه دادستانی مرکز استان مازندران و بهشهر با هر گونه تعلل در ترخیص کالاهای دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد، گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبارهای بنادر و گمرکات استان باید در مدت یک ماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است، نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و ترخیص شود.

وی تصریح کرد: ۱۷ آذرماه در بازدید دیگری، پیگیر وعده‌ها و تعهدات امروز خواهیم شد و باید جوی دپو شده که در معرض فساد است هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها