آخرین اخبار

مجمع تشخیص ایراداتی را بر طرح تقویت امنیت غذایی وارد کرده است

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایرادتی را برطرح تقویت امنیت غذایی مطرح کرده که کمیسیون کشاورزی به دنبال رفع ایرادات این طرح است.

169131374

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احد آزادی خواه در گفت‌وگو یی در تشریح نشست امروز - یکشنبه - کمیسیون متبوع خود، گفت: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شده است و ایرادات این شورا را نیز برطرف کرده‌ایم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایرادتی را از طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی مطرح کرده است که شامل مغایرت با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی می‌شود، ایرادات مطرح شده باید در کمیته‌ای با حضور اعضای این هیات بررسی و رفع شوند.

آزادیخواه با تاکید بر اینکه ایرادات هیات عالی نظارت مجمع تشخصص مصلحت نظام از طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی عمدتا محتوایی بوده و رفع آنها دشوار است، عنوان کرد: عمده ایرادات مطرح شده در خصوص تشکیل ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی است که باید با اتخاذ تدابیری آنها را رفع کنیم.

وی، ادامه داد: با تعامل بین مجلس، کمیسیون کشاورزی و هیات عالی نظارت بر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشکالات طرح تقویت امنیت غذایی برطرف می‌شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: کلیات طرح آبخیزداری و آبخوانداری نیز با حضور آقای منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اکثریت اعضای کمیسیون با این طرح موافق بودند اما به واسطه وجود برخی ایرادات از جمله مغایرت با اصل ۷۵ قانون اساسی مقرر شد در کمیته ویژه‌ای این ایرادات رفع و مجددا به کمیسیون ارجاع داده شود.

 
  •  
  •  
  •  
  •  

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها