168840270

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ‌رییس سازمان محیط زیست و استاندار خوزستان این هفته درباره مصوبات سفر به مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا در خوزستان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش می‌دهند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی این هفته بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف همراه با دعوت از وزرا و نمایندگان دولت برای پاسخ به نمایندگان را در دستور کار دارند.

کمیسیون کشاورزی به منظور بررسی مصوبات سفر به مناطق زلزله زده اندیکا در استان خوزستان برگزار خواهد کرد که استاندار خوزستان، وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاونین و مدیران ذیربط حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از انتقال‌های آب بین حوزه‌ای توسط وزارت نیرو در مجلس بررسی شود.

دعوت از رییس و معاونان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به منظور ارائه گزارش از عملکرد و برنامه‌های آتی سازمان و سفر برخی از اعضای کمیسیون به استان چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف کشاورزی، آب و محیط زیست  نیز از دیگر برنامه‌های کمیسیون کشاورزی مجلس در این هفته است.

وزیر علوم در کمیسیون آموزش به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم این هفته به دعوت کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهد بود.
همچنین ادامه بررسی شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

اوجی درباره آخرین شرایط فروش نفت به کمیسیون اقتصادی گزارش می‌دهد

محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری به منظور بررسی برنامه‌ها و رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم این هفته در کمیسیون اقتصادی حاضر می‌شود.

«جواد اوجی» وزیر نفت هم برای ارائه گزارش درباره آخرین وضعیت صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی و برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم در این باره و گزارش درباره وضعیت سرمایه‌گذاری‌های صنعت نفت و برنامه‌های در دست اقدام با اولویت تامین مالی داخلی و خارجی در کمیسیون اقتصادی حاضر خواهد شد.

همچنین قرار است وزیر نفت درباره رعایت احکام قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در مورد عرضه نفت و فرآورده‌های نفتی در بورس انرژی نیز به اعضای کمیسیون اقتصادی گزارش بدهد.

 بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می‌شود

همچنین کمیسیون برنامه و بودجه میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت است تا درباره برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه وظایف این وزارت به ویژه در زمینه تولید، کنترل قیمت‌ها، تراز تجاری با نمایندگان  عضو این کمیسیون بحث و تبادل نظر کند.

رسیدگی به بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ دیوان محاسبات کشور با حضور رییس و معاونان سازمان برنامه و بودجه و  بررسی طرح نظام آماری ایران در برنامه و بودجه و محاسبات از دیگر برنامه‌های این کمیسیون درهفته پیش رو است.

برخی از اعضای کمیسیون عمران به خوزستان و هرمزگان می‌روند

قرار است برخی از اعضای کمیسیون عمران این هفته از منطقه زلزله زده اندیکا در خوزستان و پروژه‌های عمرانی استان هرمزگان بازدید کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها