آخرین اخبار

سخنگوی کمیسیون کشاوزی: اوجی روزمه قوی و برنامه های مدون ارائه کرده است

سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: رزومه بسیار خوب و برنامه‌های مدون وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند نظر نمایندگان را جلب کند.

169005064

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احد آزادیخواه روز دوشنبه پس از نشست اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی نفت در جمع خبرنگاران گفت: وزیر پیشنهادی نفت مهمان نشست روز سه شنبه کمیسیون کشاورزی بود و  برنامه‌هایی که ارائه کرد، مورد قبول اعضای کمیسیون واقع شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت که اعضای کمیسیون کشاورزی هم آن را قبول داشتند، بحث صادرات بود. مخصوصا اینکه در حال حاضر۳۰ درصد از ۱۰۰درصد محصولات پتروشیمی را در واحدهای تولیدی داخل مصرف می‌کنیم و ۷۰درصد به صورت نیمه خام صادر می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه وزیر پیشنهادی نفت این است که برای این ۷۰درصد محصولات پتروشیمی برنامه‌ریزی داشته باشد. او همچنین به طور جدی به دنبال جذب سرمایه گذار در حوزه نفت و گاز و صادرات گاز به کشورهای همسایه است.

آزادیخواه گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی در نشست با وزیر پیشنهادی نفت دو موضوع را مطرح کردند، یکی از این موضوعات برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی بود که کشاورزان به دنبال آن هستند. موضوع دیگر تامین سوخت برای ماشین آلات کشاورزی در سراسر کشور است که نمایندگان از وزیر پیشنهادی مطالبه کردند.

وی خاطرنشان کرد: رزومه بسیار خوب و برنامه‌های مدونی که اوجی دارد می‌تواند نظر نمایندگان را جلب کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها