آخرین اخبار

مجتمع مرغ لاین بابلکنار مظهر صنعت طیور کشور است

دماوندی نژاد با بیان اینکه مجتمع مرغ لاین بابلکنار مظهر صنعت طیور کشور است، گفت: ارزش سرمایه گذاری در صنعت دام کشور ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

عکس


 

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، دماوندی نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی در بازدید از مجتمع مرغ لاین بابلکنار گفت: این مجتمع نباید درگیر مسایل روز و شتاب‌زدگی مدیریتی باشد و باید کاملا در آرامش مدیریت شود.

وی ادامه داد: کسانی که پایه‌گذاری این مجموعه را صورت دادند باید قدردان زحمات آنان باشیم چراکه می‌توان از این مجتمع بهره گیری کامل کرد و نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

دماوندی‌نژاد افزود: در مدیریت لاین آرین استاندارد علمی و فنی باید تعریف شود و اگر امروز این مجموعه سرپا مانده با کمک و همراهی دست اندرکاران دلسوز این مجتمع است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی اظهار کرد: سال ۷۲ اولین گله وارد این مجتمع شد و می‌توان بهتر از قبل این مجتمع را احیا و گسترش دهیم.

وی بیان کرد: زیرساخت های طیور در مجتمع لاین ایجاب می کند وقت بیشتری صرف این مجموعه کنیم و این مجتمع در اعتلای خود قرار گیرد و همانند دهه ۷۰ در زمره ۷ کشور برتر جهان قرار بگیریم.

دماوندی نژاد با بیان اینکه مجتمع مرغ لاین بابلکنار مظهر صنعت طیور کشور است، گفت: ارزش سرمایه گذاری در صنعت دام کشور ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

مجری طرح احیاء مرغ لاین بابلکنار ادامه داد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی پیگیرانه در کنار ما هستند تا بتوانیم این صنعت را در این مجتمع احیا کنیم.

دماوندی نژاد خاطرنشان کرد: طرح تثبیت آرین در وزارت جهاد تصویب شد تا بتوان پژوهش ها و بهره گیری از تکنسیکن های برجسته صنعت طیور در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد

وی اظهار کرد: قوی و محکم باید در این راه قدم برداریم و خوشحالیم اکنون چراغ این مجتمع روشن است که به دلیل ایستادگی تمام کارکنان این مجتمع در برابر کاستی ها و ناملایماتی است که وجود داشته و امیدواریم بتوانیم امانت نظام را حفظ کنیم.

حسن عنایتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این جلسه اظهار کرد: مازندران نماد صنعت طیور کشور است و نماد این صنعت هم مجتمع لاین بابلکنار است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد به دلیل شرایط کشور در بحث صنعت طیور این مجتمع را ارتقا بخشیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: وقت بیشتری برای بهبود و ارتقاء مجتمع مرغ لاین بابلکنار خواهیم گذاشت و هماهنگی‌های بین دستگاهی برای تسهیل بخشی این مجتمع خواهم داشت.

 

سرمایه گذاری ۴۰۰ هزار میلیاردی در صنعت دام کشور

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها