آخرین اخبار

مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی معرفی شد

حجت الاسلام و المسلمین روح‌الله رحمانی مهر با حکم نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، به عنوان مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

169049278

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جلسه معارفه حجت الاسلام و المسلمین روح الله رحمانی مهر مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه با بیان اینکه مردم باید روحانیت را کانون محبت و پناه خود بدانند، سه وظیفه برای کسانی که خود را وارثان پیامبر می‌دانند برشمرد و گفت: اولین وظیفه نسبت به خود انسان است که باید قبل از اینکه چیزی را به دیگران بگوید خودش عامل باشد.

وی ادامه داد: روحانیت اگر بنا دارد خود را پناه مردم بداند باید ابتدا از خود شروع کرده و با ارتباط درست با خداوند اهل عبودیت و بندگی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه دومین وظیفه نسبت به شغل و برخورد با دیگران است، ادامه داد: با توجه به اینکه دنیا در حال ترقی و پیشرفت است، نباید عقب بمانیم باید تلاش کنیم روزبه‌روز بر علم خود بیفزاییم.

نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: رفتار روحانیون در برخورد با مردم باید با رفتار رسول خدا سنخیت داشته باشد و در برخورد با دیگران باید حُسن خلق داشته باشیم و نسبت به بدرفتاری دیگران ناراحت نشویم.

وی در پایان با بیان اینکه مردم باید روحانیت را کانون محبت و پناه خود بدانند، راه نزدیک شدن به پیامبر(ص) را خدمت و دستگیری مردم دانست و اظهار داشت؛ سومین وظیفه روحانیون نسبت به‌ حفظ نظام جمهوری اسلامی می باشد، انقلاب نعمت بزرگ خداوند است که باید آن را قدر بدانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها