گزارش خبری

آغاز بهره برداری عملیاتی از پلتفرم پالیز بانک کشاورزی

صبح امروز، پلتفرم پالیز بانک کشاورزی که در دی ماه رونمایی شده بود، به بهره برداری رسید

کشاورزپلاس


 

به گزارش خبرنگار کشاورزپلاس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم بهره برداری عملیاتی از پلتفرم پالیز بانک کشاورزی اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم بانک کشاورزی تامین پایدار بخش کشاورزی است.
 
وی افزود: جامعه هدف ما در راستای تامین امنیت غذایی جامعه تلاش می کنند.
 
فرخ نژاد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون تسهیلات پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم که دستاورد بزرگی برای بانک کشاورزی محسوب می شود.
 
وی در رابطه با استفاده بانک کشاورزی از فناوری و دانش روز گفت: در راستای تامین مالی پایدار باید از ظرفیت ها، فناوری و دانش روز بهترین استفاده را بکنیم تا بتوانیم در خدمت بخش باشیم.
 
مدیرعامل بانک کشاورزی ادامه داد: تحول دیجیتال در سال ۱۴۰۲ با جدیت پیگیری و فضای بانک با تکنولوژی جدید همراه شد، همچنین همکاری با استارت آپ ها در دستور کار بانک قرار گرفت.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با این ریل گذاری صحیح و با پشتوانه مشتریان و کشاورزان بتوانیم در تامین مالی زنجیره تولید موفق شویم و بتوانیم از فناوری در این زمینه استفاده کنیم.
 
فرخ نژاد تصریح کرد: دغدغه مهم بانک کشاورزی بازگشت به موقع منابع و تخصیص تسهیلات در جای مناسب است، با این روش ها و تعامل صحیح با سرشاخه های خدمت رسانی، سیاست ها و برنامه ها به نحوی خواهد بود که در مصلحت بانک و تامین کنندگان کوچک و بزرگ باشد.
 
وی تاکید کرد: باید از شعبه محوری به سمت مشتری محوری پیش برویم و بر اساس نیاز مشتری خدمات ارائه دهیم و با سامانه های الکترونیک امکان خدمات غیرحضوری را ایجاد کنیم.
 
مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان گفت: در سال ۱۴۰۲ ضمانت نامه ها ۳ برابر و عملیات بانک کشاورزی ۲ برابر سال گذشته بوده است، همچنین در عملیات ارزی ۴ رتبه ارتقا داشته ایم.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بانک کشاورزی با سرشاخه زنجیره های تولید بخش کشاورزی در زمینه پلتفرم پالیز منعقد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها