رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران:

نارضایتی مردم از واردات خودروی خارجی

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران با اشاره به تلاش‌های مجلس برای هموارسازی مسیر واردات خودرو، از نارضایتی مردم در این حوزه به دلیل اجرا نشدن قوانین خبر داد.

به گزارش کشاورز پلاس، عطااله اشرفی اصفهانی، رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران در جریان «نشست هم اندیشی و هم افزایی کارآفرینان و تولیدکنندگان عرصه صنعت، معدن و تجارت» که امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل بزرگ ارم برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و اعیاد پیش رو، جمعیت انبوه حاضر در سالن اجلاس را حاصل تلاش‌های رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ایام چهارساله خدمت به قشر صنعتی کشور اعلام کرد.

وی افزود: به نوبه خودم از زحمات شما تشکر می‌کنم. جامعه صنعتی کشور با انتخاب هوشمندانه در چهار سال گذشته، در کنار شما قرار گرفت. با قرار گرفتن نام شما در لیست تهران، نتیجه‌ای مطلوب حاصل شد. این حرکت نشان از هوش بخش خصوصی دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران با اشاره به ویدئوی فراگیر شده سخنان مقام معظم رهبری در زمینه به‌کارگیری بخش خصوصی در فعالیت‌های نفتی، یادآور شد: در سال‌های اخیر ایشان به کرات تذکر داده‌اند که بخش خصوصی وارد اقتصاد کشور شود. هر روز اهمیت این موضوع بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور نمایندگان شایسته، قوانینی در مجلس شورای اسلامی وضع شود که بهترین شرایط برای کشور رقم بخورد.

اشرفی اصفهانی گفت: من خودم شاهد بودم در حوزه خودرو، رئیس کمیسیون صنایع برای واردات تلاش زیادی کرد اما می‌بینیم که انتظاری که مردم در ماه‌های پیش داشتند، هنوز محقق نشده است .متاسفانه با اینکه قانون خوبی در مجلس وضع شده است، به دلیل درست اجرا نشدن قوانین دچار مشکل هستیم.

او خطاب به تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع مجلس اظهار امیدواری کرد که این مقام مسئول پشتوانه جوانان باشد.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران گفت: جوانان وظیفه دارند شاگردی بزرگان جمع را بکنند و مسیری که فرماندهان اقتصادی و جهادگران صنعت و تولید طراحی کرده‌اند را ادامه بدهند.

وی افزود: به این ترتیب، می‌توانیم به نقطه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا کنیم و به جایگاهی که ایران اسلامی لیاقتش را دارد، برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها