آخرین اخبار

نرخ مصوب مرغ همان ۶۳ هزار تومان است/ عرضه مرغ تنظیم بازاری آغاز شد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با بیان این که نرخ مصوب مرغ در بازار همان ۶۳ هزار تومان است و هیچ تغییری نکرده است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، با خاطیان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب تخلف است، اظهار داشت: گشت‌های نظارتی در استان‌ها بر روند عرضه و تقاضا نظارت دارند و با گرانفروشان و کم‌فروشان برخورد می‌کنند.

وی با بیان این که در خصوص عرضه مرغ در سراسر کشور مشکلی وجود ندارد، افزود: با تدابیر وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، عرضه مرغ منجمد در کنار مرغ گرم در حال اجراست.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که نرخ مصوب مرغ 63 هزار تومان است و این نرخ هیچ تغییری نکرده است، بیان کرد: اگر چنانچه شاهد افزایش قیمت نامتعارف در بازار باشیم، بازرسان ما در سراسر کشور آماده هستند با آن برخورد جدی داشته باشند .

به گفته وی، توزیع مرغ منجمد نیز در سراسر کشور آغاز شده است و در این خصوص نیز مشکلی وجود ندارد.

امرالهی با تاکید بر اجرای طرح مبارزه با گرانفروشی، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، از طریق سامانه 124 اطلاع‌رسانی کنند و بازرسان مردمی نیز بازرسان ما را در اجرای این طرح همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها