گزارش خبری

تشدید نظارت بازرسان دامپزشکی تهران بر بازار شب عید از امروز/ با ۱۵۱۲ تماس بگیرید

مدیر کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد: از امروز/۱۳اسفند/ طرح تشدید نظارت بازرسان دامپزشکی بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا پنجم اردیبهشت سال بعد این طرح ادامه دارد.

دکتر مسعود محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره توضیح داد: اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام عید و ماه مبارک رمضان در استان تهران توسط ۹۷ اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی از امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: این طرح برای نظارت بیشتر بر بهداشت مراکز تولید و عرضه انواع فرآورده های خام دامی تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

به گفته محمدیان، این ۹۷ اکیپ بازرسی به صورت ثابت و سیار با بکارگیری نزدیک به ۱۲۰ ناظر بهداشتی در ۲شیفت کاری در سطح استان تهران فعالیت می کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران این را هم گفت که با توجه به خطر انتقال بیماری‌های مختلف در اثر عرضه غیربهداشتی فرآورده‌های خام دامی، از شهروندان می خواهیم تا فرآورده های خام دامی را فقط از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

تشدید نظارت بازرسان دامپزشکی تهران بر بازار شب عید از امروز/ با ۱۵۱۲ تماس بگیرید

وی یادآور شد: مردم از خرید گوشت قرمز فاقد مهر و لیبل دامپزشکی، گوشت از پیش چرخ شده، آلایش مرغ بدون بسته‌بندی و یا فرآورده‌های خام دامی دارای بسته‌بندی با برچسب مخدوش خودداری و هنگام خرید موارد بسته‌بندی به تاریخ تولید، انقضا و کد بهداشتی دامپزشکی توجه کنند.

محمدیان خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اداره کل دامپزشکی استان تهران با شماره تماس ۴- ۴۴۷۸۷۵۴۲ و یا شماره چهار رقمی ۱۵۱۲ آماده دریافت و ارائه هرگونه راهنمایی و پاسخگویی به سئوالات شهروندان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها