آخرین اخبار

وزیر جهاد کشاورزی: جوجه‌کُشی در چند وقت گذشته نداشته‌ایم

وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به اخبار مطرح‌شده در مورد معدوم‌سازی ۱۵میلیون قطعه جوجه یک‌روزه گفت: هیچ‌گونه جوجه‌کُشی و معدوم‌سازی در چند وقت گذشته نداشته‌ایم.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز جلسه قرارگاه امنیت غذایی به‌ریاست سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور معاونین وزیر، رؤسای سازمان‌ها و مسئولان ذی‌ربط در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، بر تولید قراردادی گوشت قرمز تأکید کرد.

وی افزود: وظیفه قرارگاه امنیت غذایی هماهنگی دستگاه‌های متولی امر تنظیم بازار محصولات کشاورزی است.

ساداتی‌نژاد، شرکت پشتیبانی امور دام کشور را موظف به حمایت از تولید قراردادی گوشت قرمز در کشور دانست و گفت: این شرکت باید از تولید قراردادی گوشت قرمز حمایت کند و در تأمین تسهیلات و اجرای طرح با معاونت امور دام وزارتخانه همکاری کند.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر معدوم‌سازی 15 میلیون قطعه جوجه یک‌روزه تأکید کرد: هیچ‌گونه جوجه‌کُشی و معدوم‌سازی در چند وقت گذشته نداشته‌ایم.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی باید تسلط کامل بر بازار و تولید داشته باشد تا کشور دچار کمبود و بیش‌بود نشود لذا تنظیم بازار داخلی به‌عهده این بخش است.

وی در رابطه با توزیع گوشت قرمز در سامانه ستکاوا گفت: در توزیع گوشت در سامانه ستکاوا شفافیت قیمت داشته باشید و از رسانه برای اطلاع‌رسانی در این زمینه کمک بگیرید.

ساداتی‌نژاد در پایان تصریح کرد: تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ به اتحادیه‌ها واگذار شده است و امیدواریم اتحادیه‌ها و تشکل‌ها با حمایت وزارت جهاد کشاورزی در زمینه خرید، ذخیره‌سازی و صادرات گوشت مرغ موفق عمل کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها