آخرین اخبار

تیم توسعه تجارت وزارت صمت بی‌نظیر است/ امیدواریم مجلس رای به ابقای فاطمی امین بدهد

دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان عملکرد فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: سیاست‌های تجاری در دولت سیزدهم بی‌نظیر است و بعد از سال‌ها شاهد حمایت و پشتیبانی واقعی از صادرکنندگان هستیم.

به نقل از ایرنا، «علی‌اکبر خدایی» افزود: طی یک سال اخیر شاهد بهبود صادرات محصولات شیلاتی در کشورمان بودیم چون دولت سیزدهم و وزارتخانه‌های صمت و کشاورزی کمک زیادی به بهبود این امر کرده‌اند.

دبیر کل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان گفت: اعتقاد دارم علیرضا پیمان پاک به عنوان معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت لایق‌ترین فرد در ۲۰ سال گذشته در مسائل تجاری کشورمان است، این در حالی است که این سازمان در گذشته افراد سرشناسی همچون خسروتاج را به خود در دولت دوازدهم دیده اما وی چندان مسائل تجاری را برای تجار تسهیل نکرد.

سیاست‌های تجاری دولت سیزدهم بی‌نظیر است

 

خدایی خاطرنشان کرد: سیاست‌های تجاری کشورمان که سازمان توسعه تجارت در دولت سیزدهم آنها را تعیین کرده بی‌نظیر است و بعد از سال‌ها شاهد حمایت و پشتیبانی واقعی از صادرکنندگان و تجار و تسهیل امور آنها صورت گرفته است.

بازارهای چین، روسیه، لبنان، آذربایجان را فتح کردیم

وی افزود: به طوری که توانسته‌ایم بازارهای چین، روسیه، لبنان، آذربایجان را فتح کرده و سنگ بنای یک کار خود در وزارت صمت با حضور فاطمی امین گذاشته شده است، به همین دلیل تاکنون تجار از عملکرد ایشان رضایت کامل را دارند.

دبیر کل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان اظهار داشت: ارتباط تیم تجاری وزارت صمت با بخش خصوصی بی‌نظیر است و امیدواریم دیپلماسی تجاری و اقتصادی کشورمان روز به روز با این نیروهای کارآمد و دلسوز توسعه یابد.

خدایی در پایان با حمایت از فاطمی امین، وزیر صمت تصریح کرد: امیدواریم با ادامه کار ایشان همچنان شاهد توسعه صادرات باشیم به طوری که طبیعتاً در حال حاضر نگران استیضاح وی هستیم چون طبیعتاً با تغییر وزیر زیرمجموعه‌های وی نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها