آخرین اخبار

بهره‌برداری از ۲۱۰ هکتار شبکه آبیاری اراضی پایاب سد کینه ورس در استان زنجان

۲۱۰ هکتار شبکه آبیاری اراضی کشاورزی پایاب سد کینه ورس شهرستان ابهر با حضور فریبرز عباسی سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، فریبرز عباسی در حاشیه این مراسم گفت: بخش زیادی از اجرای شبکه‌های آبیاری در سال‌‌های گذشته انجام شده است که هم‌اکنون نیاز به اصلاحات و عملیات تکمیلی دارد.

وی افزود: بخش‌هایی از این پروژه که کمتر کار شده، نیازمند بررسی و جذب اعتبار بیشتر است، از این رو تلاش می‌کنیم اعتبار مورد نیاز این پروژه را از محل اعتبارات ملی تهیه و تامین کنیم.

بنابر این گزارش، سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و هیات همراه در سفر به استان زنجان، از پروژه ساخت گلخانه شرکت پارلا تجارت امین با برند آتاویتا در منطقه هیدج بازدید کرد.

گفتنی است؛ احداث گلخانه شرکت پارلا تجارت امین، جدیدترین پروژه‌ای است که آتاویتا برای تولید محصولات گلخانه‌ای با روش هیدروپونیک آغاز کرده است.

این طرح گلخانه‌ای در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار و با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا به صورت سازه مدرن شیشه‌ای و سیستم کشت هیدروپونیک در دو فاز اجرا خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها