آخرین اخبار

وزیر جهاد کشاورزی به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در گلزار شهدا بهشت مصطفی (ص) زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

 

وزیر جهاد کشاورزی به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد

به نقل از خبرنگار ایرنا سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز/سه شنبه/ به اتفاق مسوولان استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.
به گزارش ایرنا شیعه و سنی سیستان و بلوچستان چون جان شیرین از دستاوردهای نظام و خاک میهن اسلامی دفاع کرده و همچنان دفتر شهادت را گشوده نگه داشته و همواره مردانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
از ۲ هزار و ۵۵ شهید سیستان و بلوچستان ۹۳۴ شهید دوران دفاع مقدس، ۲۰۶ شهید توسط ضد انقلاب، ۷۴۹ شهید بوسیله اشرار، ۹ شهید مدافع حرم و ۱۵۷ شهید در حوادث متفرقه به شهادت رسیده‌اند.
این استان مفتخر است که جوان ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور به نام شهید «سبیل اخلاقی» با ۱۱.۵ سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن کرده است.

وزیر جهادکشاورزی به منظور شرکت در مراسم کلنگ زنی احداث یک هزار و ۲ واحد مسکونی کارکنان سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان که در قالب نهضت ملی مسکن اجرا می شود به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

بازدید از طرح های توسعه نخیلات، توسعه واحدهای مرغداری و قرنطینه نباتی مرزی در زاهدان و میرجاوه از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به سیستان و بلوچستان است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها