مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر اینکه ذخایر کالاهای اساسی کشور در عالی‌ترین سطح قرار دارد و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد، گفت: انواع کالاهای اساسی به حداکثر میزان ممکن در انبارها، سیلوها و مخازن کشور ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدا)، سید سعید راد معاون وزیر و مدیرعامل مادر تخصصی شرکت بازرگانی دولتی ایران، با تأکید بر این که تمامی مراکز ذخیره‌سازی کشور مملو از کالاهای اساسی هستند، افزود: محصولات اساسی مورد نیاز مردم به میزان مورد اطمینان در مراکز مختلف در اقصی نقاط کشور نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به این که اظهارنظرهای غیرکارشناسی و بعضاً سیاسی در زمینه کمبود ذخایر اساسی به نگرانی مردم دامن می‌زند، اظهار کرد: برای تأمین امنیت غذایی با تمام توان تلاش می‌کنیم و انتظار داریم برخی افراد با اظهارات نادرست خود به امنیت روانی جامعه آسیب نزنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه علاوه بر خرید تضمینی نزدیک به ۵ میلیون تن گندم از کشاورزان، نسبت به واردات صدها هزار تن گندم نیز اقدام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: همان طور که در زمینه ذخیره‌سازی گندم در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم، در مورد سایر کالاهای اساسی نیز از شرایط ایده‌آل برخورداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها