آخرین اخبار

استان تهران، استانی بهره ور در زمینه کشاورزی است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در مراسم تقدیر از نمونه های بخش کشاورزی اظهار داشت: استان تهران، استانی بهره ور در زمینه کشاورزی است.

عکس


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، سعید پازوکی ضمن خوشامدگویی به مدعوین و خدا قوت به تولیدکنندگان اظهار داشت: نحوه کار و فعالیت نمونه های منتخب بخش کشاورزی الگوی ترویجی برای سایر تولیدکنندگان بوده و با روشن کردن افق های جدید، ظرفیت تولید در بخشهای مختلف را بالا می برد.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان نمونه، تسهیل در انتقال اطلاعات و توسعه کشاورزی دانش بنیان و مدیریت بهینه تولید را انجام می دهند.
پازوکی اساس برگزاری این مراسم را تقدیر از تولیدکنندگانی دانست که علیرغم محدودیتها و موانع موجود جانانه برای افزایش بهره وری و تولید تلاش می نمایند.
وی با اشاره به 190هزار هکتار اراضی کشاوزری استان تهران اظهار داشت: بخش کشاورزی استان تهران علیرغم اینکه 1.3 سطح اراضی کشاورزی کل کشور را در اختیار دارد 5 درصد محصولات مورد نیاز ایران اسلامی را تولید می نماید و در تولید تخم مرغ، شیرخام، قارچ، محصولات گلخانه ای، گیلاس، ذرت علوفه ای رتبه های اول و دوم کشاورزی را دارد که نشان می دهد استان تهران، استانی بهره ور در زمینه کشاورزی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها