photo_2022-04-19_09-06-29
 

برگزاری نشست تشریح اقدامات و عملکرد دفتر امور آب کشاورزی با حضور سرپرست معاونت آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی معاونت آب و خاک به منظور تبیین و تشریح اقدامات انجام شده در حوزه آب کشاورزی،روز دوشنبه نشستی با حضور دکتر فریبرز عباسی سرپرست معاونت آب وخاک درکرج برگزارشد.

 برپایه این گزارش دراین نشست که مدیرکل و پرسنل دفتر امورآب کشاورزی،مشاور معاون وزیر و رئیس ستاد معاونت و مشاور معاون وزیر و رئیس گروه طرح و برنامه حضور داشتند،رضا سرافرازی مدیرکل امورآب کشاورزی گزارشی ازاقدامات انجام شده و سیاستها و برنامه های آتی این دفتر را ارائه نمود و مسائل و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه های این دفتر را بیان نمود.

 فریبرز عباسی سرپرست معاونت آب وخاک ضمن تاکید بر اهمیت دفتر امورآب کشاورزی بویژه در مباحث نرم افزاری آب،شروع بزرگترین طرحهای اجرایی کشور در بخش آب را برخاسته ازاین دفتر عنوان کرد.

عباسی ضمن پراهمیت خواندن مدیریت جامع (آبخیز تا جالیز)درقنات، بر پیگیری جدی این موضوع با کمک سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تاکید نمود.

 سرپرست معاونت آب و خاک همچنین ضمن جدی شمردن نظارت مستمر برطرحهای آب وخاک، بر تشکیل و برگزاری کارگاهها و دوره های آموزشی بویژه قوانین و مقررات آب تاکید نمود.

 وی ضمن پیگیری جدی فعال شدن نشستهای هماهنگی با وزارت نیرو ، فعال نمودن کارگروه های آئین نامه ماده ۱۱ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی که دبیری آن بعهده سازمان های جهاد کشاورزی استانهاست را خواستارشد.

برپایه این گزارش پس ازاین نشست ، سرپرست معاونت آب وخاک با مسئول اموربین الملل و پرسنل معاونت نشستی را برگزارنمود و دراین نشست بر اهمیت ارتباط با کشورهای خارجی علیرغم تحریم های اعمال شده و نیز استفاده از ظرفیت های دوره های آموزشی بین المللی تاکید نمود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها