آخرین اخبار

اضافه شدن اسنپ به شبکه توزیع هوشمند کالاهای اساسی

سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و اسنپ تفاهم‌نامه مشترکی برای توسعه توزیع هوشمند کالاهای اساسی امضا کردند.

عکس


 

سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه رویکرد وزارت جهادکشاورزی برای هوشمندسازی شبکه توزیع کالاهای اساسی با مجموعه استارتاپی اسنپ در زمینه توزیع این کالاها قرارداد همکاری امضا کرد.

دکتر قادری‌فر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با تأکید بر ضرورت توزیع هوشمند اقلام اساسی از همه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها برای همکاری در این زمینه دعوت کرد و گفت:«دست هر یک از مجموعه‌های دانش‌بنیان استارتاپی که در این مسیر خدمت‌گزاری با ما همراه باشد به گرمی می‌فشاریم».
وی با اشاره به این که هدف ما از ابتدای فعالیت امکان دسترسی مردم به کالاهای اساسی به مطمئن‌ترین و آسان‌ترین روش بود، افزود: موضوع توزیع کالاهای اساسی همواره یکی از دغدغه‌های اساسی بوده‌است. امروز ما با تدبیر وزیر محترم جهاد کشاورزی به سمت توزیع هوشمند کالاهای اساسی رفته‌ایم و این اقدام جز با حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها میسر نیست.
دکتر قادری‌فر امکان حضور سایر مجموعه‌های استارتاپی و دانش‌بنیان در توزیع هوشمند کالاهای اساسی را یادآور شد و گفت: فرصت برابر برای تمام استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر پیش رو فراهم است و ما دست هر استارتاپی را که در این مسیر خدمت گزاری با ما همراه باشد به گرمی می‌فشاریم.
محمد خلج قاسم‌آبادی مدیرعامل اسنپ نیز در این مراسم با تقدیر از رویکرد سازمان تعاون روستایی و وزارت جهادکشاورزی در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: اسنپ با تمام قدرت پای کار اقدام شایسته وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی در توزیع کالاهای اساسی خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها