3861451

 

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی از اعتماد رییس جمهوری و رای اعتماد قاطع و افتخارآمیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش کشاورزپلاس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام دکتر سیدجواد ساداتی نژاد به این شرح است:

با الطاف و عنایات خداوند سبحان، اعتماد رییس جمهوری محترم و محبوب و رای اعتماد قاطع و افتخار آمیز نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بار سنگین مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی بر دوش اینجانب قرار گرفته است.

بر خود فرض می‌دانم مراتب سپاسگزاری و تشکر و مباهات خویش را در این خصوص ابراز دارم و در برابر حمایت‌های بزرگوارانه همه دلسوزان نظام سر تعظیم فرود آورم.

بی‌شک توفیق در انجام چنین تکلیف سترگی تنها با عنایت حضرت حق، کشاورزان سختکوش و همراهی و همدلی صمیمانه جامعه بزرگ جهادی و کشاورزی کشور میسر خواهد شد.

اکنون زمان آن است که با اتخاذ سیاست‌های راهبردی، تحول در مدیریت جهادی و کشاورزی کشور، بهبود فضای تولید و امنیت غذایی و خوداتکایی در محصولات اساسی کشاورزی، اعتماد به توانایی‌های جامعه بزرگ کشاورزان و جهادگران کشور و در سایه تحکیم فضای همکاری و همدلی، تمام ظرفیت های موجود کشور را بالفعل رسانیم و گام‌های بزرگی به سوی تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در دولت مردمی برای ایران قوی برداریم.

از این رو، اینجانب در نخستین قدم، دست همکاری و مساعدت به سوی همه کشاورزان، مدیران، کارشناسان، محققان، مروجان، مخاطبان و ذینفعان وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دست‌اندرکاران دراز می‌کنم و امید دارم با اتکال به عنایت خداوند و اراده مصمم همگانی، بتوانیم دوره پرافتخار دیگری را در کارنامه توفیقات درخشان نظام اسلامی رقم بزنیم و در این رهگذر از روح بلند امام شهیدان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای ادای تکلیف و انجام خدمت طلب استمداد و یاری دارم.

سیدجواد ساداتی نژاد

وزیر جهاد کشاورزی

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها