آخرین اخبار

مشکل در تامین کامیون عامل تشدید کندی روند بارگیری و تخلیه کالاهای اساسی

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران با اشاره به شرایط فعلی بازار نهاده‌های دامی گفت: کندی در فرآیند تامین کامیون در هفته‌های اخیر تایید در بارگیری و تخلیه کالاهای اساسی از بنادر را تشدید کرده است.

14000327000421_Test_PhotoN

 به نقل از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران (اوندا)، محمد مهدی نهاوندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: موضوع کمبود کامیون برای تخلیه نهاده های دامی  در حال حاضر از عوامل اصلی تاخیر در بارگیری نهاده ها محسوب می‌شود. 

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام وطیور ایران تصریح کرد: با تخصیص بخشی از ارز مورد نیاز کالاهای موجود در انبارها برای تخلیه موجودی کالاهای اساسی از بنادر در انتظار تامین کامیون هستیم .

نهاوندی با بیان این مطلب که رفع مشکل تامین کامیون برای تخلیه کالاهای اساسی از بناد نیاز به توجه و پیگیری مسئولین ذیربط دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح واردات اعتباری نهاده توسط واردکنندگان در آینده موضوع تامین ارز به عنوان یکی از مهمترین عوامل رسوب کالا های اساسی در بنادر برطرف می‌شود، بنابراین لازم است تا اقدامات لازم جهت تامین کامیون برای حمل کالاهای اساسی از بنادر به سراسر کشور صورت بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها