آخرین اخبار

تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد: فروردین‌ماه امسال، معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد که حاکی از رشد ۶۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

 

به نقل از مهر، میزان تخلیه کالاهای اساسی شامل جو، ذرت، سویا، برنج، شکر و روغن در بنادر کشور طی فروردین ماه امسال معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن بود که در این بین جو رشد ۱۲۶ درصدی، ذرت رشد ۵۹ درصدی، سویا رشد ۱۴۹ درصدی، شکر رشد ۱۰۰ درصدی و روغن رشد ۳۰۴ درصدی داشت.

رشد ۱۲۶ درصدی تخلیه جو در فروردین‌ماه

میزان تخلیه جو طی فروردین‌ماه سال جاری معادل ۱۴۷ هزار و ۷۵۸ تن بود که حاکی از رشد ۱۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و میزان تخلیه ذرت طی یک ماهه نخست ۱۴۰۳ معادل یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۳۸ تن بود که نشان‌دهنده رشد ۵۹ درصدی است.

تخلیه سه هزار و ۵۲۳ تن برنج

علاوه بر این میزان تخلیه سویا طی ۳۰ روزه نخست سال جاری معادل ۵۷۷ هزار و ۹۵۸ تن بود که رشد ۱۴۹ درصدی را نشان می‌دهد و میزان تخلیه برنج نیز طی مدت مذکور معادل سه‌هزار و ۵۲۳ تن بود.

رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

این در حالی است که میزان تخلیه شکر طی یک ماهه نخست سال جاری معادل ۴۰ هزار و ۹۴۴ تن بود که حاکی از رشد ۱۰۰ درصدی این کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و میزان تخلیه روغن در این ماه معادل ۱۲۲ هزار و ۷۴۳ تن بود که در خصوص این کالا نیز شاهد رشد ۳۰۴ درصدی هستیم.

به گزارش مهر، تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته برای خروج کالاهای اساسی طی یک ماهه نخست سال جاری شامل ۸۲ هزار و ۷۰۱ دستگاه کامیون و سه‌هزار و ۴۴۶ واگن بود که از این تعداد هفت‌هزار و ۴۴۳ دستگاه به صورت حمل یکسره بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها