آخرین اخبار

دستگاه های اجرایی معطل آزمون استخدامی نخواهند ماند

معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: طبق سازوکار اتخاذ شده دستگاه های اجرایی به تناسب ظرفیت و بودجه می توانند نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب کنند و دستگاه ها با داشتن شرایط لازم معطل آزمون استخدامی نخواهند ماند.

میثم لطیفی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مزرعه تحقیقاتی موسسه تحقیقات و اصلاح بذر وزارت جهاد کشاورزی که سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی نیز وی را همراهی می کرد، به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه آزمون استخدامی کشور در طول سال یک بار برگزار می شود از این رو هرگاه به جمع بندی برسیم که یک مجموعه سازمانی به لحاظ بودجه و منابع، شرایط جذب نیرو را دارد زمینه جذب نیروی انسانی مورد نیاز آن مجموعه فراهم می شود .

وی با اشاره به اهمیت کار وزارت جهاد کشاورزی در امنیت غذایی کشور افزود: برهمین اساس یک کارگروه مشترک توسط سازمان امور اداری و استخدامی و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تامین نیروی انسانی متخصص برای بخش های مختلف کشاورزی به ویژه بخش تحقیقات وپژوهش کشاورزی تشکیل شده است.

دستگاه های اجرایی معطل آزمون استخدامی نخواهند ماند

لطیفی اظهار کرد: امیدواریم با تشکیل این کارگروه و تامین نیروی انسانی متخصص، شاهد ارتقای بهره وری در بخش های آب کشاورزی ، بذر، کاشت ، داشت و برداشت و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی باشیم.

معاون رییس جمهور فعالیت در عرصه تحقیقات کشاورزی را زمانبر توصیف کرد و گفت: با توجه به اهمیت این بخش باید نتایج فعالیت های تحقیقاتی با صبر و حوصله رصد شود.

وی تاکید کرد: تامین نیروی انسانی بخش کشاورزی به صورت نقطه به نقطه انجام خواهد شد و به تناسب اهمیت و نیاز بخش ها عمل خواهیم کرد.

لطیفی افزود: هر سال ظرفیتی برای جذب نیروی انسانی به خصوص در حوزه تحقیقات کشاورزی در نظر گرفته می شود اما در عین حال متناسب با نیازها و برآورد سالانه در این بخش نیز عملمی شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها