آخرین اخبار

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان به گندمکاران در آینده نزدیک

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۳۰ همت از مطالبات گندمکاران در آینده نزدیک خبر داد.

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان به گندمکاران در آینده نزدیک

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانس وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که صبح امروز به استان مرکزی سفر کرده است، در حاشیه نشست صمیمی با تشکل های کشاورزی این استان، در جمع خبرنگاران بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در هیئت دولت در خصوص تخصیص مطالبات گندمکاران توسط سازمان برنامه و بودجه ارائه نظر کرده بود و ریاست جمهوری هم به وزارت خانه دستور پیگیری این مطالبات را داده است.

وی افزود: از ابتدای تخصیص مطالبات تا روز گذشته بالغ بر ۲میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم به سیلو ها تحویل داده شده که نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است. تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت بالغ بر ۱۰.۵ همت به گندمکاران بدهکار بودیم که این مبلغ با کشاورزن تسویه شد و به زودی ۳۰ همت دیگر به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

آقامیری تصریح کرد: متوسط پرداخت پول گندم در سنوات گذشته ۴۰ روز بوده و تاخیر در پرداخت مختص دولت سیزدهم نیست، تامین وجوه به هماهنگی بین دستگاهی نیاز دارد و مشکلی در تامین وجود ندارد.

وی در رابطه با دستاوردهای سفر به استان مرکزی گفت: مقرر شد در شهرستان خمین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی قنوات پرداخت شود و کار را از همین هفته آغاز کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربازدیدترین ها